پایان عملیات اجرای خط انتقال جدید فاضلاب در مرکز شهر اصفهان

اجرای عملیات اتصال خط قديم شبکه فاضلاب خیابان فردوسی به خط جديد فاضلاب خيابان كمال اسماعيل و مشتاق، با هدف کاهش حوادث شبکه فاضلاب در مرکز شهر اصفهان پایان یافت.

به گزارش اقتصاد بازار، مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت کاهش حوادث شبکه فاضلاب گفت: بررسی ها حاکی از آن است که با پایان عملیات اتصال خط قديم شبکه فاضلاب خیابان فردوسی به خط جديد فاضلاب خيابان كمال اسماعيل، مشتاق به قطر ۱۴۰۰ ميليمتر، وقوع حوادث ناشی از فرسودگی شبکه فاضلاب در این منطقه به حداقل می رسد.

حسین اکبریان با اشاره به اصلاح و بازسازی پنج کیلومتر خطوط انتقال شبکه فاضلاب به قطر ۱۴۰۰ میلی متر در آبفای منطقه یک اصفهان اعلام کرد: پس از اصلاح خطوط فرسوده انتقال شبکه فاضلاب، این عملیات به منظور حذف شبکه های فرسوده فاضلاب در شهر اصفهان انجام گرفت چرا که در سال های اخیر وقوع حوادث شبکه فاضلاب در خيابان هاي آبفای منطقه یک و سه اصفهان به دلیل فرسودگی ناشی از قدمت بالای 55 سال بوده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اظهار داشت: با اجرای این اتصال، فاضلاب بسیاری از خيابان هاي مناطق یک و سه شهر اصفهان از طریق خط انتقال جديد شبکه فاضلاب کمال اسماعيل و مشتاق به تصفیه خانه فاضلاب جنوب و شرق انتقال می یابد که این فرایند مسلما کاهش حوادث شبکه فاضلاب را در خيابان هاي پر تراکم اصفهان به همراه دارد.

اکبریان تصریح کرد: هم اکنون بارگذاري بر روي خط كلكتور فاضلاب اجرا شده در خيابان هاي كمال اسماعيل و مشتاق آغاز شده است.