در این بازدید که جمعی از معاونان و مدیران شرکت نیز حضور داشتند، دکتر فرهاد امین دهقان ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه در فضایی صمیمی به گفتگو با کارکنان پرداخت و در جریان روند فعالیت ها  قرار گرفت.

 بر اساس این گزارش پیش از بازدید، نشست مشترکی با حضور معاونان و مدیران شرکت  در پالایشگاه برگزار گردید.

 نفت سپاهان5

 

در ابتدای این نشست، که با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد، مهندس توسلی مدیر روابط عمومی، ضمن تبریک فراررسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طرف کلیه معاونت ها، مدیران و کارکنان مجموعه عظیم شرکت نفت سپاهان، انتصاب دکتر فرهاد امین دهقان را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت سپاهان تبریک گفت و افزود:  تقارن انتصاب و آغاز به‌کارمدیر عامل جدید با ایام پرخیر و برکت ماه ربیع الاول را به فال نیک گرفته و توفیق روزافزون ایشان را در این مسئولیت خطیر، آرزومندیم.

در ادامه مهندس شیربره معاونت پالایشگاه نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک انتصاب مدیر عامل جدید، به بیان گزارش کوتاهی از روند فعالیتهای واحدهای مختلف پالایشگاه پرداخت و تسریع در اجرای پروژه های در دست اقدام و برگزاری اورهال واحدهای پالایش را از ضرورت های پیش روی شرکت نفت سپاهان عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، پس از معرفی مدیران پالایشگاه ، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه نفت سپاهان، این شرکت را بعنوان شرکتی خوش نام در صنعت روانکار معرفی نمود و این خوش نامی و موفقیت را ثمره ی تلاش و تعهد نیروی انسانی شرکت نفت سپاهان برشمرد و لزوم توجه بیش از پیش به نیروی انسانی  بعنوان سرمایه های ارزشمند نفت سپاهان را مورد تأکید قرار داد .

وی در پایان  ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش بیش از پیش همه همکاران دوران پیش رو برای نفت سپاهان دوران ظهور اتفاقات خوب و موفقیت های پی در پی باشد.