مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج طرح و پروژه صنعتی در استان با اعتبار ۸۹ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به مناست "هفته دولت" خبر داد.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از ایرنا، امیرحسین کُمیلی در گفتگوی خبری اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح صنعتی به همراه افتتاح سه واحد تولیدی و صنعتی در این ایام با حضور مسوولان کشوری و مدیران استان صورت می‌گیرد که با بهره‌برداری از آنها برای یک‌هزار و ۵۲۵ نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی یک واحد صنعتی در شاهین شهر و میمه با سرمایه‌ ۲۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۹۵۱ نفر، آغاز عملیات احداث یک واحد صنعتی در اردستان با سرمایه ۲۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۰ نفر و بهره‌برداری از یک واحد صنعتی در کوهپایه(سگزی) با سرمایه چهار هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۶۴ نفر، افتتاح یک طرح صنعتی در بُرخوار(کمشچه) با سرمایه ۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر و بهره برداری از یک طرح صنعتی دیگر در بُرخوار با سرمایه ۲۳ هزار و۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۹۰ نفر از جمله این طرح‌هاست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: وزیر صنعت معدن و تجارت فردا(سه‌شنبه) همزمان با ششمین روز هفته دولت برای افتتاح و بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ و نشست با فعالان اقتصادی به اصفهان سفر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: وزیر صمت در این سفر از بزرگترین واحد تولید لوازم خانگی(گروه صنعتی انتخاب) و خطوط تولید و پروژه نیروگاه برق فولاد مبارکه از بازدید و وضعیت روند اجرایی و تولیدی این واحدها را بررسی خواهد کرد.