مهدی شکریزاده با بیان این مطلب افزود: آنچه در چشمانداز شرکت فولاد هرمزگان متصور است، توسعه بازارهای صادراتی، حفظ و تأمین پایدار نیازهای نوردکاران داخلی، بازاریابی محصولات با ارزش افزوده بالاتر، توسعه محصولات جدید و تکمیل زنجیره ارزش با رویکرد توسعه خطوط تولید به سمت محصولات نهایی است. مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان گفت: این مجموعه در شش ماهه ابتدای سال با اتخاذ اقداماتی از جمله تدوین برنامهریزی جامع فروش و شناسایی صحیح بازارهای هدف، کارنامه موفقی را ارائه کرده که باعث روند صعودی فروش در بازارهای داخلی و صادراتی شده است. وی تصریح کرد: ماحصل فعالیتهای صورت گرفته در شرکت فولاد هرمزگان با عرضه بیش از 700 هزار تن محصول تختال به بازارهای مصرف، منتج به رشدی معادل 3 درصد میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل و نیز رشد 63 درصدی درآمد کسب شده نسبت به همان مدت مشابه شده است.