• درباره ما
  • تماس با ما

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار

امروز: دوشنبه 21 مهر 1404, 20 ربیع‌الثانی 1447, Monday 13 October 2025
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد کلان
  • مسکن
  • بورس
  • بازرگانی
  • گردشگری
  • فولاد
  • صنعت
  • اقتصاد شهری
  • بازار
  • اقتصاد بین الملل
کد خبر: 21493
منتشر شده در پنج شنبه, 29 دی 1401 08:59
تعداد دیدگاه: 0
  • چاپ
  • ایمیل

ریل ذوب‌آهن با ۵ سال گارانتی به تبریز می‌رسد

توضیحات

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با اشاره به تحویل ریل تولیدی این شرکت برای قطار شهری تبریز، گفت: ریل درخواستی سازمان ها و شرکت های قطار شهری شهرهای مختلف کشور به میزان تناژ تعیین شده در زمان مقرر تولید و با ۵ سال گارانتی تحویل می شود.

 

به گزارش اقتصاد بازار و به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان، سید محسن واعظی فر و یعقوب وحیدکیا مدیران عامل سازمان های قطار شهری اصفهان و تبریز به همراه جمعی از مدیران این سازمان ها دوشنبه ۲۶ دی ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیران این شرکت در خصوص تامین ریل خطوط قطار شهری گفتگو کردند.

مسئولین سازمان های قطار شهری اصفهان و تبریز همچنین از خط تولید، از جمله کارگاه نورد ۶۵۰ محل تولید ریل ملی بازدید کردند.

در این بازدید که مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری، محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد، محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر و محمدرضا کجباف مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، ضمن پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان و ارائه توضیحات لازم توسط حاضران، بازدید کنندگان در جریان چگونگی مراحل تولید ریل ملی و تحویل محصولات ریلی به متقاضیان قرار گرفتند.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان در این بازدید ضمن تشریح مراحل تولید ریل ملی در این شرکت یادآور شد: ریل درخواستی سازمان ها و شرکت های قطار شهری شهرهای مختلف کشور به میزان تناژ تعیین شده در زمان مقرر تولید و با ۵ سال گارانتی تحویل می شود.

وی افزود: در حالی که تمام محصولات این شرکت طبق استانداردهای مختلف ملی و بین المللی تولید می گردد، ریل ملی با دقت بیشتر و انجام تست های موجود در تمام فرایند تولید آن با بالاترین سطح کیفیت و استاندارد های بین المللی تولید می شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان نیز گفت: در دوران معاصر به دلیل افزایش جمعیت، افزایش تردد ها و مزیت های اقتصادی مختلف کلان شهرها و شهرهای تاریخی مانند اصفهان، آن ها ناگزیر به توسعه خطوط قطار شهری هستند. از این رو اصفهان به فکر ساخت و توسعه خطوط قطار شهری بوده و در این زمینه، توسعه خط۱ و ایجاد خط ۲ قطار شهری را در دست اجرا دارد و ریل مورد نیاز خود را از ذوب آهن اصفهان تهیه می کند.

وی افزود: تولید ریل در ایران بسیار لازم و حیاتی بود و باعث افتخار است که شرکت بزرگ ذوب آهن موفق شد این کار را انجام دهد. ما در گذشته این محصول را وارد می کردیم ولی در مرحله جدید این نیاز خود را از ذوب آهن اصفهان تامین می کنیم.

مدیرعامل قطار شهری تبریز نیز گفت: تولید ریل ملی توسط ذوب آهن کار بسیار عظیمی بوده است. از طرفی در این بازدید اقدامات بزرگ فنی و انجام نظارت ها و آزمایشات زیاد بر روی ریل تولیدی را شاهد بودیم.

یعقوب وحیدکیا افزود: برای ساخت، توسعه و تکمیل قطار شهری تبریز با توجه به کیفیت ریل ذوب آهن و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تولیدات داخل، استفاده از ریل ملی ذوب آهن اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این ذوب آهن اصفهان، ریل قطار شهری کلانشهرهای مختلف کشور از جمله تهران، مشهد و اصفهان را تامین کرده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ارسال
لغو
JComments

آخرین اخبار

نقش کليدي معاونت فرهنگي و اجتماعي در ارتقاي امنيت اجتماعي و آرامش جامعه
مدرسه ۱۲ کلاسه «ایران‌زمین» در ناحیه چهار اصفهان افتتاح شد
تنوع گیاهی و افلیمی کشور، امتیازی برای ورود عسل ایران به بازارهای جهانی
برگزاری مراسم پنجاه و دومین تحلیف کارآموزان وکالت در استان اصفهان
کاهش هزینه ها، توسعه تکنولوژی و تنوع محصولات مبتنی بر شرایط بازار
آمپر دلاری قیمت مسکن
رهبر مخالفان ونزوئلا، برنده صلح نوبل
پایان تجارت ۲۵ ساله؟
خام‌فروشی بهینه است؟
استيضاح سياسي يا تخصصي؟
جایگاه مهم و استراتژیک مجتمع پتاس خوروبیابانک در تامین نهاده ها و امنیت غذایی کشور
استان اصفهان رتبه اول با تولید سالانه 209 هزار تن تخم مرغ
آغاز بهره‌برداری از شش نیروگاه خورشیدی جدید در استان اصفهان
ضرورت حمایت از توسعه زیرساخت های پست و نوسازی ساختمان ها
تنگنای مسکن در ایران
«پلاسما»بازیگر جدید دنیای رمزارزها
خودروسازان اروپایی در معرض نابودی
مكران جانشين تهران؟
كشف۱۰ تريليون فوت‌مكعب گاز درجنوب
اعتراض فین تکی ها به بانک مرکزی
ديرهنگام؛ اما اثر گذار
ریال از نفس افتاده
توجه به ظرفیت‌های استراتژیک و چالش‌های صادراتی
افزایش نرخ ارز ناشی از هراس افکنی دشمن در اقتصاد ایران است
تخصیص بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای تثبیت بناهای تاریخی آسیب‌دیده از فرو نشست
  • درباره ما
  • تماس با ما

تمامی حقوق این سایت برای اقتصاد بازار محفوظ است

 

 

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی توسط پونه مدیا