اقتصاد بازار: در پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که به منظور پیشگیری از بروز مفاسد اداری، سازمان ها، ادارات، و شرکت های دولتی و خصوصی کشور مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند، شرکت گاز استان اصفهان تندیس سیمین این جایزه را در بخش انرژی از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای جلوگیری نظام مند از فرصت های بروز مفاسد اداری و تقدیر از سازمان های موفق در این حوزه از سال ۸۹ به ‌شکل مستقل، آغاز به کار کرده و تاکنون در پنج دوره برگزاری این جایزه بیش از ۱۰۰ بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور را مورد بررسی قرار داده است.
خاطرنشان می شود که جشنواره جایزه مدیریت سلامت اداری به منظور تحقق فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری و اجرای قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه بافساد سازمان ملل متحد و مقررات ارتقای سلامت اداری و پیشگیری و مبارزه با رشوه و فساد در دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی در حالی در تاریخ 31 خرداد ماه در تهران برگزار شد که برگزیدگان آن،‌ سازمان هایی بودندکه در مسیر ارتقای سلامت اداری سرعت بیشتر وعملکرد بهتری داشتند.
لازم به ذکر است، در پنجمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری عملکرد سازمان ها در راستای نظام های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی و فناوری، در دو سطح “بنگاه های اقتصادی و شرکتهای خدماتی” ارزیابی شدند که طی آن بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در زمره بنگاه های اقتصادی و ادارات و شهرداری ها در گروه شرکت های خدماتی قرار گرفتند.
گفتنی است؛ شرکت گاز استان اصفهان در بین سایر شرکت های گاز استانی رتبه نخست را کسب کرد و به طور کلی در بخش انرژی در جایگاه دوم قرار گرفت و تندیس سیمین را از آن خود کرد.