• مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، گفت: با افزایش برودت هوا، آنچه که باید مدنظر مشترکین و هم استانی های عزیز قرارگیرد، استفاده صحیح و ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز است که در این زمینه، شرکت گاز استان اصفهان نیز از حداکثر ظرفیت های موجود در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی استفاده نموده است.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان: شرکت گاز استان اصفهان فرهنگ ساز مصرف ایمن و بهینه انرژی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اعلام این مطلب، اقدامات صورت گرفته در راستای فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی را بسیار تاثیر گذار برشمرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت صدا و سیمای استان اصفهان به منظور پخش برنامه ها و پیام های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی، تهیه وتوزیع بروشور مربوط به استفاده صحیح و ایمن از وسایل گرمایشی و گازسوز درسطح استان و همچنین بهره مندی از ظرفیت کانال‌ها و شبکه های مجازی استان و از طریق رسانه های جمعی، ازاین دست اقدامات انجام شده می باشد.

مهندس علوی گفت: در زمینه ی توسعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی فعالیت های گسترده ای از جمله؛ تولید 23 خبر مرتبط با موضوع فوق ودرج آن در وب سایت و پرتال شرکت و شرکت ملی گاز ایران و ارسال به تمامی خبرگزاری ها و جراید محلی و سراسری، انجام تعداد 14 مصاحبه تلوزیونی و تعداد 6مصاحبه رادیویی و تولید 7 کلیپ مشترک با شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و... طی سال جاری صورت گرفته است.

وی، افزود: در راستای طرح تکریم و به منظور رفاه حال مشترکین گازطبیعی باتوجه به بیماری کرونا وجلوگیری ازگسترش این بیماری درجامعه مشترکین محترم بامراجعه به سایت شرکت گازاستان اصفهان به آدرس  www.nigc-isfahan.ir ونصب سامانه ارتباطی خدمات غیرحضوری (اپلیکیشن سخا) از مزایا وخدمات غیرحضوری بهره مندگردند.

وی، بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را بسیار اثر بخش توصیف نمود و گفت: سازمان های مردم نهاد با حضور در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی ظرفیت مناسبی را برای پیشبرد و توسعه فراهم کرده و به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت مطرح هستند و می توانند در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی نیز شرکت گاز را یاری دهند.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، استفاده از ظرفیت نشریات، مجلات و روزنامه های سراسری و محلی ،توزیع بروشورهای هشداردهنده، درج شعارهای نکات ایمنی و مصرف بهینه در تمامی ادارات، استفاده ازفضای مجازی ،نصب بنر استفاده صحیح از وسایل گازسوز در سطح شهر، معابر عمومی و ارایه کلیپ های آموزش استفاده ایمن وبهینه از گاز طبیعی را از سایر اقدامات این شرکت در خصوص فرهنگ سازی برشمرد و گفت: چاپ 125 بنر وتوزیع در 53 شهر استان، چاپ 127بنر و توزیع در فضای مترو همگانی شهراصفهان، چاپ و توزیع 110 پوسترو توزیع در 53 شهرستان و طراحی 8 پوستر مشترک با شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و انتشار در شبکه های مجازی از دیگر اقدامات انجام شده در این شرکت می باشد.

وی، اضافه کرد: بایستی در این خصوص به نحوی عمل کرد که حداکثر اثر بخشی و تاثیرگذاری برنامه ها حاصل گردد و این مهم به واسطه شناسایی جامعه هدف در بین مشترکین محقق می‌شود و لزوم توجه به برنامه های اجرایی و شناسایی جامعه هدف در برنامه ها، از مهمترین اقدامات این شرکت در خصوص فرهنگسازی استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی است.