اقتصاد بازار: با حضور ۲۰ شركت مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان، دستاوردهاي SPX اصفهان در Midest فرانسه رونمايي شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازارا به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، اين روزها بزرگترین نمایشگاه پیمانکاری جهان موسوم به Midest در فرانسه در حال برگزاري است.
از ايران ۲۰ شركت عضو مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی(SPX) اصفهان در اين نمایشگاه حضور دارند و دستاورردهاي يك ساله SPX اصفهان را در قالب يك غرفه براي عموم بازديدكنندگان به نمايش گذاشته‌‌اند.
هياتي نيز از مسئولان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن، كشاورزي اصفهان به سرپرستي سيد عبدالوهاب سهل‌آبادي و با حضور رسول رنجبران، علي صفرنوراله، محمودرضا اقارب‌پرست و مديران ۲۰ شركت مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان از نمايشگاه ميدست فرانسه بازديد كردند.
در حاشيه بازديد اين هيات از نمايشگاه، مذاكرات دوجانبه‌اي با مسئول spx هاي سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) انجام گرفت و طرفين درباره پيشرفت مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان و برنامه‌هاي آينده اين مركز گفتگو كردند.
سهل‌آبادي رييس اتاق بازرگاني اصفهان در اين ديدار بيان داشت: اكنون وقت آن رسيده كه دستاوردهاي spx به كل كشور اطلاع‌رساني شود و خدمات اين مركز نيز به كل كشور ارائه گردد.
در ادامه نشست رسول رنجبران از اعضاي هيات نمايندگان اتاق اصفهان نيز گفت: با توجه به توان spx و جوان بودن فعاليت آن در ايران، سرعت فعاليت‌هاي آن را بايد افزايش داد.
همچنين در اين ديدار درباره برنامه‌هاي آينده يونيدو و شركت مركز مبادلات پيمانكاري فرعي اصفهان در نمايشگاه هانوفر آلمان گفتگو و مقرر شد يونيدو زمينه حضور spx اصفهان در نمايشگاه هانوفر و تهيه غرفه براي اتاق اصفهان در آن رويداد را فراهم كند.
از ديگر توافق‌هاي اين نشست؛ برگزاري همايشي در ايران بود كه در آن توانايي‌هاي spx ارايه شود و مديران و مسولان بلند پايه، اعضاي اتاق‌هاي بازرگاني و فعالان اقتصادي و مديران صنايع بزرگ و كوچك از اين توانايي‌هامطلع شوند.
گفتني است؛ در مهر ماه سال ۹۴ و با حضور نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در اصفهان، قرارداد همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و یونیدو در زمینه توسعه همکاری مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان spx ( Subcontracting Partnership Exchange ) به امضا رسید.