اقتصاد بازار: صبح امروز در انتخابات كميسيون هاي شش گانه اتاق اصناف اصفهان، اعضاي آن انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار اقتصاد بازار، پيش از ظهر امروز سه شنبه در انتخابات كميسيون هاي شش گانه اتاق اصناف اصفهان كه با حضور روساي اتحاديه ها در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اعضاي كميسيون هاي بودجه و تشكيلات، امور اقتصادي، حل اختلاف و تشخيص، بازرسي، اجتماعي و فرهنگي، آموزش و پ‍ژوهش مشخص شدند.
عباسعلی بصیرت 65 رای، مصطفی توکلی 61 رای، اسماعیل معصومی 59 رای؛ حسین ملت 42 رای و محمدرضاهادی 37 رای کسب کرده و پیروز انتخابات کمیسیون حل اختلاف و تشخیص شدند.
در کمیسیون بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز ناصر محمدی با 61 رای، مهدی غفرانی با 58 رای، محمود امامیه با 58 رای، اکبر چیت ساز با 50 رای و همچنین حجت الله پورحقانی با 47 رای حداکثر آرا را کسب کرده و به این کمیسیون راه یافتند.
در کمیسیون امور اقتصادی مجید کرباسچی با 65 رای، باقر اوستا با 65 رای؛ روح الله چلونگر با 53 رای، اکبر عشوریان با 49 رای و عکاف زاده با 33 رای افراد منتخب این دوکمیسیون بودند.
در کمیسیون آموزش و پژوهش نیز حسن میر شمشیری با کسب 65 رای، امیررضا سمائیان با 64 رای، مصطفی سلمانی با 55 رای،فرشاد جعفریان با 56رای، محمد مهدی صدرهاشمی با 37 رای پیروز انتخابات این کمیسیون اعلام شدند.
اکبر زاهدی با 60 رای، سعید کوچک زاده با 52رای، احمد تقی زاده با 50 رای، اسداله عدالت پناه با 37 رای؛ حمیدرضا رضایی منتخبان کمیسیون امور فرهنگی و اجتماعی بودند.
همچنین عماد افهام با 76 راي، محمد مرتهب با 75 راي، ابراهیم خطابخش با 48 راي،امین الله برخی 48رای، غلامحسین شفيعي با 46 راي و عنوان اعضاي كميسيون بودجه و تشكيلات اتاق اصناف اصفهان انتخاب شدند.