پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار

امروز: شنبه 8 اردیبهشت 1403, 18 شوال 1445, Saturday 27 April 2024
کد خبر: 10335
منتشر شده در چهارشنبه, 13 آذر 1398 11:21
تعداد دیدگاه: 0
رئیس اتحادیه بارفروشان تاکید کرد

مصطفی دارایی‌نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان در مراسم امضای تفاهم‌نامه اتحادیه بارفروشان و بانک ایران زمین اظهار کرد: میدان تره‌بار تهران با مساحت ۳۰۰ هکتاری روزانه شاهد واردات ۱۵ تا ۲۰ هزار تن میوه و...

مصطفی دارایی‌نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان در مراسم امضای تفاهم‌نامه اتحادیه بارفروشان و بانک ایران زمین اظهار کرد: میدان تره‌بار تهران با مساحت ۳۰۰ هکتاری روزانه شاهد واردات ۱۵ تا ۲۰ هزار تن میوه و تره‌بار از سراسر کشور است که این عدد در ایام عید به ۳۰ تا ۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد. رئیس اتحادیه بارفروشان افزود: در بزرگ‌ترین میدان تره‌بار کشور حتی یک سردخانه نیز وجود ندارد و با این اوصاف حرف زدن از تنظیم بازار بی‌معنی است. وی با بیان اینکه نداشتن الگوی کشت از مشکلات کشور محسوب می‌شود، گفت: از دولت هیچ تسهیلاتی نمی‌خواهیم فقط سنگ‌اندازی نکند.

دارایی‌نژاد از واردات موز و آناناس توسط ۱۵ نفر خبر داد و بیان کرد: ۱۰۰ صادرکننده شناخته شده داریم که می‌توانند صیفی‌جات و تره‌بار را به سایر کشور‌ها صادر کنند. رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه کشور به ارز نیاز دارد تصریح کرد: برای صادرات رایزنی صورت می‌گیرد و محصول صادر می‌شود، اما در زمان گرانی محصول، صادرات ممنوع می‌شود و به راحتی بازار صادراتی از دست می‌رود. وی تاکید کرد: الگوی کشت و مصرف در کشور باید اصلاح شود باید خرید فله‌ای به سمت تازه خوری تغییر کند.  

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین اخبار