نشست سوم از سلسله نشست های شهر خوب، شهردار توانمند با حضور تعدادی از علاقه مندان به عرصه و پدیده های شهری ، برخی از فعالان و مدیران شهرداری و شورای شهر ، تعدادی از عموم شهروندان و با سخنرانی دکتر رضا اسماعیلی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان اصفهان، در سومین نشست با موضوع" قابلیتها و مهارتهای کلیدی منتخبان در مدیریت شهری" دکتر رضا اسماعیلی جامعه شناس و استاد دانشگاه با بیان برخی از چالشهای موجود در حوزه شهری و به ویژه در کلان شهر اصفهان به بیان دیدگاهای خود و تشریح برخی از قابلیتها و مهارتهای منتخبان در مدیریت شهری پرداخت و از عوامل : " برقراری ارتباط با شهروندان ، تسهیل گری در انجام امور شهری ، استفاده مناسب از ابزار و قدرت قانونی در اختیار منتخبان ، تصمیم گیری مناسب ، سیاست گذاری در مدیریت شهری ، توانمند سازی شهر ، مذاکره و استفاده از ابزار دیپلماسی شهری در مدیریت شهر ، تامین مناسب مالی ، نظارت دقیق بر عملکرد مدیریت شهری و نهاد سازی در امور شهری" نام برد.

در پایان نشست و در قالب پرسش و پاسخ، حضار دیدگاه ها، انتقادات و سوالات خود را مطرح و با سخنران ‌نشست به بحث و گفتگو و بیان راه حل ها پرداختند.

لازم به ذکر است سلسله نشست های مذکور در شنبه های آتی و با موضوعات مرتبط با موضوع" شهر خوب، شهردار توانمند" ادامه خواهد یافت.