اقتصاد بازار: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: بی توجهی دولت به پرداخت سهم خود ، تأثیر منفی در ارایه خدمات بهینه می گذارد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار محمدعلی احمدی، تصریح کرد: قرار بود دولت سهم 45 میلیارد تومانی خود را برای ارایه خدمات و یارانه به اتوبوسرانی اصفهان پرداخت کند، اما متأسفانه تاکنون فقط 2 میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخت کرده است.
وی گفت: بودجه اتوبوسرانی در همه شهرها توسط مردم، شهرداری و دولت تأمین می شود که 2 ضلع این مثلث به وظایف خود عمل می کنند اما متأسفانه دولت در این رابطه کوتاهی می کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: در گذشته شهرداری و سازمان اتوبوسرانی 17.5 درصد قیمت تمام شده یک اتوبوس را پرداخت می کردند اما در حال حاضر باید 100 درصد قیمت آن را پرداخت کنند که با این روند قادر نخواهیم بود اتوبوس های کافی برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خریداری کنیم.
وی اظهارکرد: در چشم انداز شرکت اتوبوسرانی اصفهان بهره برداری از سیستم های حمل و نقل هوشمند، سیستم پرداخت الکترونیک afc، سیستم مدیریت مکانیزه ناوگان avl و سیستم های یکپارچه و اداری (دبیرخانه ، حقوق و دستمزد، حسابداری ، انبار و غیره ) نیز گنجانده شده است که باید این برنامه ها نیز محقق شود.