اقتصادبازار: نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استان اصفهان و شهر اصفهان برای سرمایه گذاری آماده است و از گروه های تجاری استقبال می کند، اما اعتقاد ما این است که باید از محصولات داخلی که کیفیت بالایی هم پیدا کرده اند استفاده شود.

7


احمد شریعتی در جشن افتتاح "هاپیر آن" در سالن همایشهای اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار کرد: اعتقاد داریم تصمیمات مدیران شهری در خصوص وضعیت شهری باید به گونه¬ای گرفته شود که کمترین آسیب به اصناف برسد. وی افزود: اصفهان شهری است که از گذشته تا به امروز بهترین مراکز خرید را داشته است و اگر به بازارهای اصفهان در میدان نقش جهان، بازار هنر و میدان امام توجه کنید در خواهید یافت که اصفهان با سیتی سنتر و یا مراکز تجاری بزرگ بیگانه نیست.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای خدمات بهتر و افزایش سلامت عمومی شهرداری اصفهان در اقدامی بازارهای روز کوثر را افتتاح کرد که از آنها به عنوان بازارچه های محلی یاد می شود.
شریعتی ادامه داد: البته این بازارها به دنبال مسدود کردن کار کسبه نیستند و سعی شده که همه موارد در آنها دیده شود. وی تاکید کرد: استان اصفهان و شهر اصفهان برای سرمایه گذاری آماده است و از گروه های تجاری استقبال می کند، اما اعتقاد ما این است که باید از محصولات داخلی که کیفیت بالایی هم پیدا کرده اند استفاده شود و بهتر ات که گروه های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای ایرانی بتوانند با ارائه محصولات خوب حتی به جهان ارائه کنند.

45


همچنین در این جلسه یزدخواستی مدیر گروه یادمان بهمن سپاهان(آن کالا) ادامه داد: برند سازی در دستور کار این شرکت تجاری قرار گرفته است و "آن کالا " چیزی فراتر از فروش و یا ارائه خدمات است. وی تصریح کرد: ما معتقدیم که باید کسب و کار را با افراد ماهر ادامه دهیم تا بتوانیم یک فروشگاه ویژه و VIP باشیم و محصولات را با آگاهی، سرعت و دقت عرضه کنیم.

شایان ذکر است فروشگاه هایپر "آن" طی مراسمی در خیابان میر افتتاح شد. 

102