بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از دریافت مدال زرین مدیر حامی روابط عمومی در سخنان کوتاهی با تقدیر از برگزارکنندگان این کنفرانس و همایش خاطرنشان کرد: در دنیای کنونی و با توسعه فناوری، لزوم توسعه ارتباطات، اقناع افکار عمومی و جلب رضایت مخاطبان به وسیله روشهای مدرن از سوی روابط عمومیها بر کسی پوشیده نیست.
سبحانی از ارتباطات رسانهای بهعنوان بخش کوچکی از ارتباطات سازمانی یاد کرد و گفت: با وجود شبکههای اجتماعی، روابط عمومیها باید از ظرفیت سازنده آن برای پاسخگویی و اطلاعرسانی بهره گیرند.
وی با تقدیر از کارکنان گروه فولاد مبارکه در سراسر کشور عنوان کرد: فولاد مبارکه با اشتغالزایی بیش از ۲۰ هزار نفر همواره درصدد افزایش سطح معیشت کارکنان به وسیله تعامل و تفاهم بوده است.
سبحانی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی ادامه داد: روابط عمومیها به وسیله توسعه ارتباطات میتوانند محور و ابزار معرفی کالای ایرانی به مردم و پل ارتباطی مشتریان و تولیدکنندگان باشند.