• درباره ما
  • تماس با ما

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار

امروز: سه شنبه 24 تیر 1404, 19 محرم 1447, Tuesday 15 July 2025
  • صفحه اصلی
  • اقتصاد کلان
  • مسکن
  • بورس
  • بازرگانی
  • گردشگری
  • فولاد
  • صنعت
  • اقتصاد شهری
  • بازار
  • اقتصاد بین الملل
کد خبر: 16605
منتشر شده در سه شنبه, 25 خرداد 1400 09:58
تعداد دیدگاه: 0
  • چاپ
  • ایمیل
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در مراسم اختتامیه جایزه صنعت روابط عمومی ایران:

با خلاقیت و ابزارهای نوین به دنبال ارائه تصویر واقعی فولاد مبارکه هستیم

توضیحات

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه پس از دریافت نشان عالی روابط عمومی گفت: طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

 

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص دریافت نشان عالی روابط عمومی توسط این مجموعه گفت: در مجموعه فولاد مبارکه و روابط عمومی همواره تلاش بر این بوده است تا با استفاده از خلاقیت و ابزارهای نوین شرایطی را فراهم کنیم که تصویر واقعی فولاد مبارکه یعنی تولید و هم افزایی قابل توجه فعلی آن نشان داده شود.

به گفته وی، طی ۴ ماه گذشته تلاش بر این بوده است که با مشورت و استفاده از نظرات تمامی متخصصین و مشاورین حوزه رسانه و روابط عمومی، تصویری که باعث امیدآفرینی است و حاصل از خلاقیت موجود در فولاد مبارکه بوده برای مخاطبان و ذی نفعان خود نمایش داده شود.

نباتی نژاد ادامه داد: نفس این دست از رویدادها و جشنواره ها بررسی عملکرد فضاهای روابط عمومی و رسانه ایست. در این میان انجمن روابط عمومی نیز فعالیتهای چند ماه گذشته شرکتهای مختلف را بررسی کرده است و در این میان روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با فعالیت در رشته های مختلف مانند ایجاد رسانه، تولید محتواهای رسانه ای اعم از محتوای گرافیکی و ارتباط با رسانه ملی، رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب که منجر به ایجاد یک ظرفیت بزرگ و هم افزایی شد، مورد توجه انجمن روابط عمومی قرار گرفت و از آن تقدیر به عمل آمد.

فولاد مبارکه همیشه در جشنواره‌های روابط عمومی پیشتاز بوده است                              

وی ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از انجمن روابط عمومی وجود دارد که با بررسی و توجه به این نوع از فعالیت‌ها و در نهایت ضمن داوری، زحماتی که عموما از سوی بخش روابط عمومی به عنوان  پشتیان فعالیت‌های رسانه ای انجام میشود ارزیابی شده و مورد تشویق قرار می گیرد؛ در واقع این اقدام منجر به ایجاد انگیزه ای می شود که بتوانیم این مسیر را ادامه داده و با استفاده از ابزارهای نو، شیوه های جدید و خلاقانه، عملکرد واقعی کل اعضای فعال در سازمان را به تصویر بکشیم. امید می رود این اقدام منجر به امید آفرینی و اثربخشی در جامعه شود.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، با توجه به فعالیت‌های گسترده ای که در رسانه و روابط عمومی این مجموعه دارد، عمدتا در جشنواره‌های مختلف روابط عمومی در سطح کشور و استان اصفهان، همیشه پیشتاز بوده و دلیل آن بکارگیری ابزارهای نو و دقت نظری است که در حوزه رسانه دارد؛ امسال نیز در جشنواره های مختلفی که برگزار شد، روابط عمومی فولاد مبارکه عمدتا رتبه اول را بدست آورده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

ارسال
لغو
JComments

آخرین اخبار

همكاری بانك رفاه كارگران و ذوب آهن اصفهان با ابزارهای نوین تامین مالی
کاهش ۵۰ درصدی متقاضیان قرعه‌کشی خودرو
بازار خودرو در کما
بازارهای مالی با نگاه جدید
تنها راه خروج از بحران؟
میلیاردها تومان برای هیچ!
مناقشه دونرخی شدن هتل‌ها
استمرار و نظم در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق برای حفظ تاب‌آوری شبکه ضروری است
۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در دست اجراست
هدف‌گذاری گروه فولاد مبارکه برای تحقق تولید فولاد سبز
حرکت فولاد مبارکه برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در راستای کاهش ناترازی‌های انرژی و حمایت از صنعت کشور است
در بهار امسال درآمد گمرکات استان اصفهان ۵۳ درصد رشد داشت
رویای چینی و روسی
بازگشت ابربحران به برق
قله‌زنی بیت‌کوین
نقره چگونه طلایی شد؟
بازار بي‌لنگر
ریال‌گریزی مهاجران
طلا و ارز پناهگاه سرمايه حقيقي‌ها
نه جهش، نه تولید، نه مسکن!
وفاق با صف‌های فروش!
دغدغه‌ها، چالش‌ها و راهکارهای پیش‌روی صنعت فولاد
بودجه ۲,۸۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های محله‌محور در اصفهان
کشف ۱۵ دستگاه ماینر غیرمجاز در یک واحد گلخانه‌ای در شهرستان چادگان
استان اصفهان قطب صادرات محصولات شیلاتی کشور
  • درباره ما
  • تماس با ما

تمامی حقوق این سایت برای اقتصاد بازار محفوظ است

 

 

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی توسط پونه مدیا