دکتر میرمهدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان از افزوده شدن رشته‌ های اقتصاد بانکداری اسلامی، روانشناسی تربیتی و عمومی، حقوق بین الملل و مدیریت دولتی گرایش توسعه انسانی در مقطع کارشناسی ارشد در تعدادی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان به عنوان رشته گرایش‌های جدید خبر داد.

به گزارش اقتصاد بازار، بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان سرپرست این دانشگاه اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم رشته‌ های اقتصاد بانکداری اسلامی، روانشناسی تربیتی و عمومی، حقوق بین الملل و مدیریت دولتی گرایش توسعه انسانی در مقطع کارشناسی ارشد در تعدادی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان به عنوان رشته گرایش‌های جدید به لیست رشته‌های دانشگاه پیام نور استان اصفهان اضافه شد.

دکتر میرمهدی افزود: با توجه به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، داوطلبینی که مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه پیام نور شده اند می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاه اقدام نمایند.

او در ادامه اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های انجام شده نیز، رشته محل‌های حذف شده گروه‌های علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی پس از بررسی و بازبینی ظرفیت ها، در اصلاحیه دفترچه سازمان سنجش قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان گرامی انتخاب رشته خود را هرچه سریعتر در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام و یا با توجه به اصلاح دفترچه انتخاب رشته نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند و با توجه به ترافیک و شلوغی سایت در روزهای آخر این مهم را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

گفتنی است، دانشگاه پیام نور استان اصفهان در ۱۱۰ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز و واحد‌های مجری این مقطع از تحصیلات عالیه دانشگاهی دانشجو می‌پذیرد و بنابر روش آموزشی دانشگاه پیام نور، دانشجویان می‌توانند به دلخواه، شهر محل آزمون خود را انتخاب نمایند.