اقتصاد بازار: مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: به منظور رونق ساخت و ساز بسته تشویقی عیدانه شهرداری اصفهان در ۳ بازه زمانی تهیه شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، نادر آخوندی اظهار داشت: بسته تشویقی شهرداری اصفهان برای فراهم‌سازی موجبات رونق ساخت و ساز و بهبود روند توسعه شهر تحت عنوان عیدانه شهرداری در ۳ دوره زمانی تهیه شده است.
وی افزود: این بسته به گونه‌ای طراحی شده تا شهروندانی که در نخستین دوره زمانی به ساخت و ساز اقدام کنند از تخفیف بیشتری برخوردار شوند.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دوره اول که از ابتدای مهرماه شروع و در پایان آبان ماه به اتمام می‌رسد، متقاضیان می‌توانند از ۳۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.
وی بیان کرد: در دوره دوم که از ابتدای آذرماه شروع و در پایان دی‌ماه به اتمام می‌رسد، مشمول ۳۰ درصد تخفیف و در دوره سوم که از ابتدای بهمن ماه آغاز و ۱۵ اسفندماه به اتمام می‌رسد، میزان تخفیف برابر ۲۵ درصد خواهد بود.
آخوندی اظهار کرد: البته این مژده به شهروندان داده می‌شود که علاوه بر تخفیف پرداخت 100 درصدی نقدی، امکان دریافت تخفیف برای پرداخت‌های غیر ریالی نیز در نظر گرفته شده که میزان تخفیف‌های اعطایی در این حالت نیز طی ۳ دوره کاهشی است.
وی ادامه داد: با توجه به این بسته تشویقی ویژه به شهروندانی که تصمیم دارند در آینده نزدیک به امر ساخت و ساز اقدام کنند، توصیه می‌شود از فرصت به وجود آمده برای بهره‌مندی از حداکثر تخفیف اعطایی استفاده کنند.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان بیان کرد: در عین حال شهروندان با مراجعه به شهرداری‌های مناطق می‌توانند اطلاعات کامل‌تری از بسته تشویقی ساخت و ساز شهرداری کسب کنند.