قتصادبازار: سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اتفاق بدی که امروز صورت می‌گیرد، توجه شرکت ها و اسپانسرها، به ورزش‌های تک رشته‌ای است و کارخانجات هرگز توجهی به رشته‌های مختلف یا ساخت زمین‌های ورزشی در محلات، شناخت پدیده‌های ورزشی و توجه به تیم‌های پایه نمی‌کنند.
مسعود انصاری مهر افزود: ورزش همگانی بوق ندارد! یک شرکت هنگام هزینه‌کرد خود در یک ورزش، به دنبال دیده شدن است. یک تیم بعد از قهرمانی، اسپانسر جذب می کند و از این طریق، فروش محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. انصاری مهر تصریح کرد: تأمین فضا، امکانات و هزینه‌های ورزشی، در ازای دودی که به مردم داده می‌شود، نیز می‌تواند بخشی از تامین هزینه‌ های ورزش همگانی باشد که چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. وی افزود: در کنار این موارد، می‌توان در ورزش قهرمانی نیز هزینه کرد اما این موضوع باید بر اساس طرح آمایش سرزمینی و استعدادهای ورزشی استان اصفهان باشد. سرپرست سازمان ورزش شهرداری، تاکید کرد: اینکه تیمی از تهران، تبریز، مشهد و دیگر شهرها بازیکن بگیرد و حتی قهرمان شود، دیگر یک تیم اصفهانی نیست. والیبال، هندبال، بسکتبال و تیم‌های مطرح ما در دیگر رشته‌های ورزشی، به دلیل اینکه اسپانسرها در ورزش به دنبال بوق بودند و نه هزینه‌کرد واقعی، از بین رفتند.
انصاری مهر افزود: در حال حاضر هر اصفهانی در هر روز تنها 100 تومان هزینه ورزش می‌کند و این میزان از نظر زمانی به 2 دقیقه در روز می‌رسد که این بسیار اندک است و باید برای بهبود آن از طریق فرهنگ‌سازی‌های موثر، اقدام عملیاتی کرد.