اقتصادبازار: دفتر مرکزی دوو الکترونیک با مأموریتهایی جدید در تهران با حضور با حضور مقامات ارشد دوو الکترونیک کره جنوبی و گروه صنعتی انتخاب افتتاح شد.
محسن دولتیار، مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران در گفتگو با واحد ارتباطات رسانهای گروه صنعتی انتخاب با اعلام این خبر گفت: دفتر مرکزی فروش دوو الکترونیک در ایران با حضور یونگ سو شین (Jung Soo Shin) مدیر عملیاتی گروه دانگبو کره جنوبی به عنوان هلدینگ مادر دوو الکترونیک کره جنوبی و مدیران ارشد گروه صنعتی انتخاب با مأموریتهایی جدید افتتاح شد.
وی به سفر این مقام ارشد گروه دانگبو کره جنوبی به تهران اشاره کرد و افزود: همواره از افراد تأثیرگذار دوو الکترونیک در کره جنوبی برای حضور در ایران دعوت کردهایم تا از نزدیک واقعیتهای بازار ایران آشنا شوند و سیاستهای بازاریابی خودمان را با سیاستهای مارکتینگ آنها در دنیا که توانستهاند از طریق آن مسیرهای خوبی را طی کنند، با توجه به واقعیت امروز اقتصاد کشور همخوان و همراستا کنیم.
مدیرعامل فروش دوو الکترونیک در ایران تصریح کرد: گروه دانگبو کره جنوبی از زمانی که مالکیت دوو الکترونیک را به عهده گرفت، برنامههای توسعه برای حضور در بازارهای جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.
رشد هفتاد درصدی فروش دوو الکترونیک در سال ۹۳
وی با اشاره به وضعیت این برند در ایران گفت: گروه صنعتی انتخاب به عنوان تنها نماینده تولید، توزیع، بازاریابی و فروش دوو الکترونیک در جمهوری اسلامی ایران، همچنان به همکاریهای خود با دوو الکترونیک و از جمله مالک جدید این برند لوازمخانگی ادامه داد و سال گذشته با برنامهریزیهای صورت گرفته، رشدی هفتاد درصدی فروش نسبت به ۹۲ رقم زده شد.
دولتیار به برنامههای امسال این شرکت فروش اشاره کرد و افزود: امسال برنامه چالشی دوبرابری نسبت به سال ۹۳ برنامهریزی کردهایم که تحقق این پلن فروش نیازمند برنامهریزی فروش، مارکتینگ، قدرت برند و ... است که رسیدن به این نقطه نیازمند یک جریان جهانی است.
وی با تحلیل بازار لوازم خانگی و اقتصاد کلان ایران خاطرنشان کرد: هماکنون بیش از پنجاه درصد از بازار لوازمخانگی ایران در دست برندهایی است که کالای تولیدشده وارد کشور کرده و به فروش میرسانند. در خصوص برند دوو الکترونیک، یک تفاوت اساسی وجود دارد و آن وجود برندی با محبوبیت، تصویر و قدرت جهانی است که تولید کالا در ایران را برنامهریزی کرده است.