تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی هواپیمایی ترکیه پیوستند و از این پس در تمام پروازهای این هواپیمایی ترکیش در مانیتور داخل هواپیما این پنج شهر کشورمان تبلیغ می‌شود.

به گزارش میراث آریا و براساس آنچه رئیس سازمان میراث فرهنگی اعلام کرده همچنین مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع می‌شود و تمام آژانس‌های هواپیمایی در سراسر جهان که با ترکیش‌ایر در ارتباط هستند نیز جاذبه‌های این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد. براساس این خبر، این امکان در راستای توسعه گردشگری کشورمان و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی، صنایع‌دستی و... ایران برای جذب گردشگران خارجی با پیگیری‌های معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی و تفاهم‌نامه‌ای که بین دو طرف منعقد شده ایجاد شده است. ترکیش‌ایر در سال ۲۰۱۵ بهترین خط هوایی اروپا و چهارمین در دنیا شناخته شد و بالاترین نرخ رشد را در میان شرکت‌های هوایی جهان دارد.