اقتصاد بازار: فردا در مراسمی با حضور معاون راه و شهرسازی ۲۴۵۰ واحد مسکن مهر درشهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی اصفهان افتتاح می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: فردا (۱۱ مهر) با حضور محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل عمران شهرهای جدید ۲۴۵۰ واحد مسکن مهر درشهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی افتتاح می‌شوند.
محمدرضا احمدی افزود: ۱۷۸۰ واحد مسکن مهر دربهارستان، ۴۹۵ واحد درفولادشهر و ۲۰۰ واحد نیز درمجلسی افتتاح می‌شوند. همزمان با افتتاح این واحدها شاهد بهره‌برداری از سه واحد آموزشی دربهارستان، یک مسجد درفولاد شهر و یک سالن ورزشی و یک باب مسجد در مجلسی خواهیم بود.
وی گفت: درمجموع ۱۱ هرار واحد مسکن مهر دربهارستان درحال ساخت داشته ایم که ۶۹۰۰ واحد آن افتتاح شده، ۱۷۸۰ واحد فردا به بهره برداری می‌رسد و ۲۳۰۰ واحد نیز دهه فجر امسال افتتاح می‌شوند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: در شهر جدید مجلسی نیز ۵۴۰۰ واحد مسکن مهر داشته‌ایم که از این تعداد ۳۰۰۰ واحد افتتاح شده، فردا ۲۰۰واحد به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی خرداد ۹۶ افتتاح می شوند.
وی با بیان اینکه در فولاد شهر و مجلسی با مشکل کمبود متقاضی مسکن مهر مواجه هستیم، افزود: درتمام شهرهای جدید اصفهان با مشکل کمبود امکانات روبنایی مسکن مهر روبه روهستیم.
احمدی گفت: از ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر فولاد شهر ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد تعاونی و مابقی تفاهم‌نامه‌ای هستند که از این تعداد ۴۰۰۰ واحد فاقد متقاضی است و تاکنون ۹۰ درصد واحدها دراین شهر جدید افتتاح شده‌اند.