به گزارش نوسان در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی که در هتل المپیک تهران برگزار شد، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان به‌عنوان مدیر برتر در حوزه مسوولیت اجتماعی و همچنین رضا صفریان، مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این کنفرانس فرزاد ارزانی، مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: شرکت فولاد هرمزگان در حوزه عمرانی در ساخت و تجهیز مدارس منطقه مشارکت دارد. وی افزود: همچنین پرداخت کمک‌های مالی به بیمارستان کودکان و ساخت و تجهیز سایر اماکن عام‌المنفعه در سال‌های پیشین از جمله مواردی است که این شرکت در آن نقش داشته است. مساعدت‌های مالی به سازمان بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، حمایت از نخبگان جامعه و پشتیبانی مالی از همایش‌های علمی و تحقیقاتی از دیگر اقدامات فولاد هرمزگان است. به گفته مدیر عامل فولاد هرمزگان، طی سال‌جاری یک میلیارد تومان نیز بابت کمک به سیل‌زدگان از جانب فولاد هرمزگان هزینه شده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است در سال‌جاری حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه برای مسوولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شود. رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان نیزدر حاشیه این مراسم افزود: روابط عمومی این شرکت از اواخر سال ۹۷ و سال‌جاری براساس استراتژی تدوین‌شده حرکت می‌کند و براساس آن اقدامات را تعریف و نظام‌های مختلف را دنبال می‌کنیم. مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان تصریح کرد: در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی؛ نظام مسوولیت اجتماعی را تعریف کردیم که در این زمینه درحال تنظیم یک گزارشGRI یعنی شفاف‌سازی هستیم که فقط فولاد مبارکه از این گزارش برخوردار است و امیدواریم امسال تا اوایل سال آینده گزارش مذکور ارائه شود.

در مراسم هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی، انتخاب و معرفی مدیر نمونه ملی روابط عمومی در حوزه صنعت در بخش مسوولیت‌های اجتماعی انجام شد که در این دوره پس از ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران و اعضای شورای سیاست‌گذاری هفتمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی، از فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اصفهان، به‌عنوان «آقای تکنولوژی فولاد ایران» تقدیر شد و در این کنفرانس مدال زرین مدیر ملی جهادی حرفه‌ای‌گرایی در روابط عمومی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی را دریافت کرد. همچنین لوح تقدیر ایفای نقش ویژه در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی به رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان تعلق گرفت. همچنین از روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان برای نقش ارزنده در توسعه روابط عمومی تقدیر شد.