عبور از نیممیلیون تن در نورد گرم
مهدی علی‌اکبریان، رئیس تولید خط نورد گرم فولاد مبارکه، از ثبت رکورد تولید در این واحد خبر داد و گفت: در فروردین‌ماه سال جاری کارکنان بلندهمت واحد نورد گرم توانستند با تولید 500 هزار و 272 تن محصول و دست‌یابی به رکورد کیفی، افتخار دیگری برای شرکت فولاد مبارکه به ثبت برسانند.
وی رکورد قبلی این خط تولید را مربوط به شهریور 97 و به میزان 498 هزار و 869 تن محصول گرم اعلام کرد و افزود: کسب موفقیت تولید بیش از نیم‌میلیون تن محصول در این واحد به‌واقع گام بلندی در مسیر رسیدن به اهداف سالانۀ نورد گرم و فولاد مبارکه است و به‌طورقطع افزایش رضایت‌مندی مشتریان را نیز به همراه دارد. رئیس تولید خط نورد گرم افزود: رکورد بازده کیفی ناحیۀ نورد گرم از 99.55 درصد در شهریور سال گذشته به 99.59 درصد در فروردین‌ماه سال جاری افزایش یافت.

تولید بیش از 116 هزار تن در فولاد سبا
در اولین ماه سال «رونق تولید» با تلاش و همت زحمت‌کشان مجتمع فولاد سبا، رکورد 116هزار و 54 تن محصول با کیفیت بسیار بالا و ضخامت پایین به ثبت رسید.
این خبر را علیرضا صادقی رئیس خط نورد گرم مجتمع فولاد سبا اعلام کرد و گفت: بدون شک تلاش جمعی همۀ واحدهای ناحیه ازجمله کارکنان واحدهای احیا مستقیم، فولادسازی، ریخته‌گری و بخش‌های ستادی و پشتیبانی موجب ثبت این موفقیت شده و شایسته است صمیمانه از همۀ این عزیزان قدردانی کنیم.

دستیابی به رکورد ماهانۀ تولید در فولاد سفیددشت
تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در فروردین‌ماه به 65 هزار و 51 تن رسید.
 مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ضمن تأیید این خبر گفت: در سالی که به نام «رونق تولید» نامگذاری شده است، کارکنان بلندهمت این شرکت در راستای دست‌یابی به اهداف شرکت، گام‌های محکمی برداشتند. محمود ارباب‌زاده گفت: رکورد قبلی تولید شرکت مربوط به آذرماه سال 97 و به میزان 64 هزار و 73 تن بود.