سرپرست معاونت اقتصادی و مالی فولاد مبارکه گفت: مجوز افزایش سرمایۀ سنگین و جذاب شرکت از محل سود انباشته توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد و به این ترتیب سرمایۀ شرکت با 73 درصد رشد از 7 هزار و 500 به 13 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.
طهمورث جوانبخت افزود: این افزایش سرمایه بهمنظور اصلاح ساختار مالی با توجه به مخارج انجامشده جهت تکمیل طرحهای در دست اجرا، مشارکت انجامشده در افزایش سرمایۀ شرکتهای فرعی و وابسته، تملک سرمایهگذاریهای بلندمدت و سرمایۀ در گردش موردنیاز جهت برنامههای آتی شرکت انجام میگیرد. وی با تأکید بر اینکه با ثبت این افزایش سرمایه، شرکت فولاد مبارکه جایگاه بزرگترین شرکت بورسی را از آن خود خواهد کرد، در خصوص تاریخ برگزاری مجمع عمومی فوقالعاده این شرکت تصریح کرد: این مجمع روز چهارشنبه 24 بهمنماه در محل سالن نگین سپاهانشهر برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص عملکرد درخشان شرکت در 9ماهۀ سال 97 افزود: درآمد فولاد مبارکه در بازۀ زمانی مذکور نسبت بهمدت مشابه سال قبل با افزایش 46 درصدی به 16 هزار و 150 میلیارد تومان رسید که این موفقیت در نتیجه کسب رکوردهای تولید، مدیریت صحیح هزینهها و تلاش همۀ همکاران زحمتکش به دست آمد.
در بیستویکمین همایش معرفی شرکتهای برتر ایران (IMI100)، شرکت فولاد مبارکه رتبۀ اول گروه فلزات اساسی را به خود اختصاص داد و در بین ۱۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت.