اقتصاد بازار: معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت موفق شد سود هر سهم خود را از مبلغ ۱۳۹ریال به ۱۶۵ریال به میزان ۱۹ درصد افزایش دهد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، امیرحسین نادری با بیان این مطلب، افزود: شرکت فولاد مبارکه در ۹ ماهه اول سال ۹۵ توانست ۴،۴۱۴ هزار تن انواع محصولات گرم و سرد و پوشش دار تولید کند که این مقدار معادل ۷۴ درصد پیش بینی کل سال است، همچنین طی این مدت ۴۷۰۲ هزار تن محصول به ارزش 72 میلیون و 294 هزار و 389 ریال به فروش رسید که ۷۳ درصد پیش بینی فروش سال ۹۵ را پوشش می دهد.
وی بیان کرد: طی ۹ ماه نخست سال جاری پس از کسر تمامی هزینه ها شرکت به 10 میلیون و 519 هزار و 470 ریال سود خالص دست یافت که این موضوع تحقق ۸۵ درصدی سود پیش بینی شده سال ۹۵ را نشان می دهد.
معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: با توجه به عملکرد موفق شرکت در فروش محصولات و تحویل محصولات در ۹ ماهه نخست که بیش از کل تحویل محصول در سال ۹۴ بوده، پیش بینی می شود در صورت ثبات قیمت ها، شرکت بتواند تا پایان سال به طور کامل مقدار برنامه ارائه شده را پوشش دهد.
وی به طرح های توسعه شرکت اشاره کرد و گفت: مبلغ سرمایه گذاری در طرح های توسعه و پیش پرداخت های سرمایه ای تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان بوده است که با راه اندازی طرح های توسعه گروه فولاد مبارکه از جمله ماشین ریخته گری شماره ۵ در راستای افزایش تولید و توازن زنجیره تولید گروه و بهره برداری از این طرح ها ظرفیت های تولیدی و سودآوری شرکت افزوده خواهد شد.