در این جلسه که در محل برگزاری جلسات مدیریت شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، حجت‌الاسلام محرابی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای هشت سال دفاع مقدس، به حمایت‌های فولاد مبارکه از انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مساعدت‌های این شرکت در احداث سوله‌های اشتغال و مهارت‌آموزی برای زندانیان اشاره کرد و گفت: سازمان زندان‌ها معمولا بخشی از هزینه‌های خود را از محل کمک‌های نهادها و مراکز مردم‌نهاد تأمین می‌کرده است.

وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر با نگاه مثبت مدیریت فولاد مبارکه، شاهد کمک‌های قابل‌توجهی از جانب این شرکت بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان به تأمین هزینۀ ساخت سوله 3هزار مترمربعی زندان اسدآباد به‌عنوان یک اردوگاه استانی اشاره کرد.

دادستان شهرستان مبارکه مشارکت در تکمیل پروژۀ زندان اسدآباد را یک اقدام اجتماعی بسیار ارزشمند و اولویت‌دار برشمرد و بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر و دریافت خدمات اشتغال‌زایی را ازجمله دلایل اهمیت تکمیل این طرح استانی دانست.

در ادامۀ این دیدار، اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه نیز هدف از حضور در شرکت فولاد مبارکه را تشکر و قدردانی از مدیریت فولاد  مبارکه به جهت اقدامات صورت‌گرفته در عرصۀ مسئولیت‌های اجتماعی دانست و ضمن درخواست استمرار این حمایت‌ها، بر نقش این‌گونه کمک‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان خانواده‌ها و مردم منطقه تأکید کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همواره شاهد مشارکت فولاد مبارکه در زمینۀ حمایت از زندانیان و اقشار آسیب‌پذیر بوده‌ایم و باید اذعان کنیم که حمایت‌های صورت‌گرفته در حوزۀ تکمیل زندان اسدآباد به‌عنوان یک اردوگاه استانی، تنها بخشی از اقدامات تأثیرگذار و قابل‌تقدیر این شرکت در این عرصه است.

فرماندار شهرستان مبارکه همچنین به حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه از بیمارستان حضرت محمد رسول‌الله و شبکۀ بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم شریف شهرستان مبارکه و حمایت‌های بسیار خوب فولاد مبارکه، وضعیت شهرستان مبارکه هیچ‌گاه به محدودۀ قرمز  و بحرانی وارد نشده است و جا دارد به‌عنوان یک ایرانی، مراتب قدردانی خود را از کمک‌های قابل‌توجه فولاد مبارکه به دانشگاه علوم پزشکی استان و سیستم بهداشت و درمان شهرستان مبارکه ابراز نمایم.

بنابر این گزارش، در ادامۀ این دیدار، مدیرعامل فولاد مبارکه نیز بر تعهد فولاد مبارکه در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تأکید و خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه با افزایش قابل‌توجه کمک‌ها و حمایت‌های خود از منطقۀ پیرامونی تلاش کرده در چارچوب قوانین شرکت و با توجه به بضاعت موجود، سهم کوچکی در رفع مشکلات منطقه‌ای داشته باشد.

مهندس عظیمیان تأکید کرد: رویکرد مدیریت فولاد مبارکه در سال‌های اخیر مبتنی بر افزایش و توسعۀ همکاری‌ها و تعاملات بوده است