به گزارش خبرنگار فولاد، در این جلسه مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری ما بین صنعت و جامعه تصریح کرد: خوشبختانه هم‌زمان با دوران ساخت فولاد مبارکه از نگاه مدیریت این شرکت تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی از اولویت‌های اصلی شرکت بوده است. این در حالی است که در بحران‌های اخیر ازجمله زلزله و سیل در استان‌های غربی، شمالی، جنوبی و شرقی کشور و همچنین در جریان شیوع ویروس کرونا فولاد مبارکه در چهارچوب قوانین و مقررات شرکت به یاری مردم عزیز شهرستان مبارکه و سایر هم‌وطنان شتافت. عظیمیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از اجرای طرح‌های بنیادین و عام‌المنفعه که می‌تواند برای آحاد جامعه و ذی‌نفعان خلق ارزش کند استقبال می‌نماید.

نمایندۀ مردم شریف شهرستان مبارکه نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: منفعت فولاد مبارکه و شهرستان در مشارکت و تعامل هرچه بیشتر و اجرای پروژه‌های ماندگار است. پروین صالحی اظهار کرد:خوشبختانه شرکت فولاد مبارکه از ابتدا تاکنون در کنار مردم شریف شهرستان بوده و با اقدامات خوب و مثال‌زدنی خود بخش عمده‌ای از مشکلات اساسی این شهرستان را رفع کرده است.
پروین صالحی تعامل و مشارکت با شرکت فولاد مبارکه را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت مثمر ثمر و ماندگار خواند و افزود: ازآنجا‌که شرکت فولاد مبارکه همواره یاریگر مسئولان این شهرستان در احداث و تکمیل پروژه‌های بزرگ و ماندگار بوده، ما نیز بر آن شدیم تا در قدم‌های نخستین در شروع پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های قبلی در نشست‌های تخصصی شرایط همکاری و تعامل بیشتر را بررسی کنیم که خوشبختانه این اراده از سوی هر دو طرف مشهود است و امیدواریم با تعامل فزاینده به سمت توسعۀ صنعت و آبادانی بیشتر شهرستان گام برداریم.