اقتصاد بازار: رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ارتقای کیفی دانشگاه صنعتی اصفهان باید حالت روز افزونی پیدا کند و جایگاه خود را درمیان دانشگاه‌های برتر و رده یک کشور تثبیت کند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار سید محمود مدرس هاشمی، در سیزدهمین سمینار بین المللی معادلات دیفرانسیل، سیستم‌های دینامیکی و کاربردها اظهار داشت: آثار ریاضی دانان برجسته این خطه علاوه بر کتاب ها و رساله های متعدد، دستاوردهای کاربردی فراوانی دارد که منبعث از دانش عمیق ریاضی و ذوق و سلیقه قابل ستایش این دانشمندان است. وی افزود: از باب نمونه می‌توان به آثار برجسته شیخ بهایی این دانشمند بزرگ، ریاضیدان، فیلسوف، معمار، منجم و شاعر سده ۱۱ هجری اشاره کرد که با بهره‌گیری از دانش ریاضی، فن آوری‌های شگفت‌انگیزی را بنا نهاده که مایه افتخار و مباهات امروز ما نیز هست.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان بخشی از توانمندی‌ها، افتخارات و دستاوردهای برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان افتخاری برای اصفهان، تصریح کرد: مهمترین این دستاوردها، دانش‌ آموختگان برجسته این دانشگاه هستند و خوشبختانه آموزش با کیفیت عالی این دانشگاه زبان زد است. وی تصریح کرد: خوشبختانه این دانشگاه در سال‌های اخیر در حوزه‌های پژوهش و فناوری نیز به خوبی ایفای نقش کرده و ضمن تثبیت جایگاه خود در میان دانشگاه‌های برتر و رده یک کشور، اخیراً در رتبه‌بندی‌های بین المللی نیز چه در سطح آسیا و چه در سطح دنیا به نتایج خوبی دست یافته است.