اقتصاد بازار: با حضور مدیر عامل و هیئت همراه سیستم حفاظت الکترونیک (CCTV) مرکز انتقال نفت شماره ۵ مارون - اصفهان به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران – منطقه اصفهان با بهره برداری از پروژه حفاظت الکترونیک مرکز انتقال نفت یادگار حضرت امام ره (شماره 5) تعداد مراکز مجهز به این سیستم در منطقه به عدد 6 افزایش یافت.
رئیس حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه 20 درصد مناطق 12 گانه کشور تحت پوشش این سیستم قرار گرفته اند، گفت :خوشبختانه 80 درصد مراکز انتقال نفت منطقه اصفهان تحت پوشش سیستم حفاظت الکترونیک قرار گرفته و ما بقی نیز در اولویت کاری سال جاری قرار دارد.
طهماسب غلام زاده با اشاره به این مطلب که طبق برنامه تا دو سال آینده همه مناطق کشور بایستی به این سیستم مجهز شوند افزود :امسال 20 مرکز و سال آینده نیز 20 مرکز دیگر تحت پوشش این سیستم قرار خواهند گرفت.
وی کار تحقیق و بررسی پیرامون هوشمند سازی این سیستم را در دست تحقیق و بررسی عنوان کرد و گفت:این طرح بصورت آزمایشی در منطقه لرستان اجرا شده که با اجرای موفقیت آمیز آن در یک سال گذشته میزان سرقت ترانس های برق در این منطقه به صفر رسیده است.
رئیس حراست منطقه اصفهان نیز در حاشیه این مراسم، گفت :این سیستم 1500 متر از محیط پیرامونی مرکز را با 8 دوربین ثابت و 8 دوربین گردان تحت پوشش قرار داده و قابلیت یک ماه ذخیره سازی اطلاعات را نیز دارا است.
علیرضا صفدریان با بیان اینکه سه دوربین در محوطه صنعتی نصب شده است، افزود: با نصب این دوربین ها امکان نظارت بر عملیات انتقال مواد نفتی بصورت مونیتورینگ وجود خواهد داشت.
وی اتصال همه مراکز تحت پوشش به مرکز منطقه را نیز از برنامه های آینده حراست منطقه اصفهان اعلام کرد و گفت: هم اکنون مراکز انتقال نفت شماره ۷، ۶، ۵ ،۳، ۲ و ۸ تحت پوشش سیستم حفاظت الکترونیکی قرار دارند.