اقتصاد بازار: با تلاش کارشناسان واحد مخابرات منطقه اصفهان، شبکه بهداری و درمان صنعت نفت این استان از طریق لینک دیتا به شبکه سراسری وزارت نفت متصل شد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه اصفهان، رئیس نگهداری و تعمیرات انتقال و دیتای مخابرات منطقه با بیان این خبر، افزود: با تلاش کارشناسان واحد مخابرات منطقه با پهنای باند 2 مگابایت امکان اتصال بهداری و درمان استان اصفهان به شبکه دیتای بهداری و شبکه سراسری وزارت نفت مهیا گردید.
علی اکبر صمدانیان بیان داشت: پیش از این به دلیل عدم وجود امکانات لازم، بهداری و درمان صنعت نفت استان اصفهان از طریق شبکه اینترنت اقدام به تبادل اطلاعات می کرد که ضمن عدم وجود امنیت کافی، امکان دسترسی به بخش هایی نظیر؛ پورتال نیروی انسانی، سامانه جامع اطلاعاتی" بهبان" و غیره وجود نداشت.
وی ادامه داد: به منظور ایجاد لینک ارتباطی مورد نظر تجهیزاتی در اتاق رادیویی مرکز انتقال نفت شهید بهشتی اصفهان نصب و ضمن ایجاد ظرفیت بیشتر و افزایش پهنای باند، تغییراتی از طریق بستر رادیو دیجیتال مسیر اصفهان تا تهران اعمال شد.
وی امنیت و سرعت بالا در کنار امکان دسترسی گسترده به اطلاعات را از مزیت های مهم استفاده از شبکه سراسری صنعت نفت توسط شرکت های تابعه دانست.