سید عبدالوهاب سهل آبادی اضافه کرد: اختلافات بین دولت و مجلس یا سایر دستگاه های اجرایی به من تولید کننده چه ربطی دارد؟چرا تولیدکننده باید پاسوز این اختلافات بشود؟اینکه دولت بگوید مجلس همکاری نمی کند و یا مجلس بگوید دولت کار نمی کند چه دردی از تولید کشور دوا می کند؟ آیا مجلس محترم طبق قانون ناظر بر اجرای صحیح و به موقع قوانین نیست؟ایا مجلس در تعیین و یا برکنار کردن وزرا نقش کلیدی ندارد؟ایا ابزار های نظارتی و برخورد با متخلفین در مجلس نا کافی است؟عزیزان ما در مجلس قوانین را وضع می کنند و ابزار نظارت بر اجرای ان را نیز درز اختیار دارند.تا کی باید بخش تولید ضرر ملاحظات سیاسی و اختلافات بین قوا را بدهد؟

وی با اشاره به نزدیکی روز کارگر و تبریک ان به جامعه کارگری کشور ابراز کرد: امروز دو ضلع تولید یعنی کارگر و کارفرما در شرایط خوب و مسالمت امیز با هم در حال کار هستند ،درحالیکه ضلع سوم این مثلث همکاری لازم را ندارد و دولت در واقع حمایت لازم را نه از کارفرما نه از کارگر نمی نماید. در بحث هدفمندی یارانه ها که قرار بود ۲۰ الی ۳۰ درصد به تولید تزریق شود متاسفانه ریالی پرداخت نشد.در همین سال گذشته با شیوع کرونا قرار بود مبالغی برای کارگران توسط تامین اجتماعی پرداخت شود که متاسفانه نشد.

سهل آبادی با انتقاد از دخالت دولت در تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگر و کارفرماست. چرا دولت علاوه بر دخالت های مستقیم و غیر مستقیم در این سازمان،بدهی های کلان خود را به ان پرداخت نمی کند؟ چرا دولت کسری  های خود را از این سازمان و شرکت های تحت پوشش ان برداشت می کند؟چرا سازمان تامین اجتماعی به جای حمایت از تولید و کارگر با عدم تمدید و یا تعویض دفترچه تامین خدمات بیمه ای کارگرانی که کارفرمای انها بدهکار است بیشترین ضربه را به روحیه این کارگر وارد می کند در حالیکه طبق قانون این کار خلاف است.