اقتصاد بازار: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات روحی مردم اصفهان به علت خشکی زاینده‌رود گفت: تلاش‌های شهرداری اصفهان در گوشه گوشه این شهر مرهمی بر زخم‌های روحی مردم اصفهان است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، حیدرعلی عابدی در حاشیه آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح 25 آبان و نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان که در قالب سی و دومین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» اظهار کرد: افتتاح و تسریع ساخت چندین پروژه‌ بزرگ شهری اصفهان که از مطالبات اصلی مردم شهر بوده نشان از ابتکار و نوآوری مهندسان ایرانی است.
وی این دستاوردها را ناشی از تلاش و پشتکار شهردار اصفهان، مهندسان، کارکنان، کارگران شهرداری و برنامه‌ریزی و مدیریت شورای شهر اصفهان دانست.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتتاح این پروژه‌ها نشان‌دهنده پویایی و پیشرفت شهرداری اصفهان است، تصریح کرد: برای تیم مدیریت شهری اصفهان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این روند بسیار خوب در شهر اصفهان همچنان ادامه داشته باشد تا مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.
توسعه گردشگری کوه صفه مرهمی بر زخم خشکی زاینده‌رود
وی در ادامه با اشاره به خشکی زاینده‌رود و لزوم افزایش مکان‌های تفریحی و گردشگری در شهر، بیان کرد: خشکی زاینده‌رود ناشی از سوء مدیریت وزارت نیرو، ضعف مدیریت و همچنین کاهش نزولات جوی است.
عابدی اضافه کرد: سوء‌مدیریت در وزارت نیرو و بی‌تفاوتی مسئولان استانی در سال‌های گذشته سبب مصادره حق اصفهان و پیچیده‌تر شدن مشکلات کشاورزان و بحران در حوضه زاینده‌رود شده است.
وی با اشاره به مشکلات روحی مردم اصفهان به علت خشکی زاینده‌رود گفت: تلاش‌های شهرداری اصفهان در گوشه گوشه این شهر مرهمی بر زخم‌های روحی مردم اصفهان است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش گردشگری در توسعه نشاط اجتماعی در شهروندان اضافه کرد: به عنوان مثال توسعه گردشگری در کوه صفه به همراه زنده نگاه داشتن حاشیه زاینده‌رود می‌تواند مردم این شهر را همچنان سرزنده و شاداب نگاه دارد.