به گزارش اقتصاد بازار، سردار محمدرضا میرحیدری ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه خود از انتقال 2 محموله مواد مخدر از کشورهای شرقی به سمت مرکز کشور مطلع و در کمتر از 24 ساعت طی 2 عملیات ویژه یکی از آنها را در ورودی شهرستان شهرضا و دیگری را در ورودی شهرستان خورو بیابانک شناسایی و کشف کردند.
وی در تشریح جزئیات این عملیات افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ورودی شهرستان شهرضا یک دستگاه خودروی کامیون حامل گندله آهن که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود را متوقف و یک تُن تریاک که به شکلی ماهرانه در زیر بار خودرو جاساز شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل مواد مخدر که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را متوقف و در بازرسی از آنها 400 کیلو تریاک را کشف کردند.
سردار میرحیدری با اشاره به دستگیری 5 سوداگر مرگ در اقدامات صورت گرفته، کشف این حجم از مواد مخدر را نشانگر دقت، مجاهدت و تلاش هوشمندانه ماموران پلیس استان عنوان کرد و اظهار داشت: از همین جا به افراد فریب خورده ای که با سوداگری مواد مخدر در راستای اجرای برنامه های دشمن قدم برمی دارند، اعلام می کنم بدانند پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آنها به هیچ نحو کوتاه نخواهد آمد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: امیدوارم این افراد به فکر فرو رفته و از مسیر غلط خود که باعث تباهی جوانان ما که سرمایه های اصلی ملت محسوب می شوند دست برداشته و به ما در مقابله با دشمنان اصلی ملت و همان هایی که در تولید و قاچاق مواد مخدر مبادرت می کنند کمک کنند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در استان اصفهان بحمد الله تمامی مسیرها را هوشمند کردیم و با اشرافیت بر ورودی های استان نسبت به شناسایی اعضای باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی اقدام می کنیم و اجازه نمی دهیم این افراد حتی موفق به ورود به استان شوند.