به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان گفت: براساس آخرین گزارش‌های رسیده، هیچگونه آبگرفتگی که مانع تردد در سطح شهر باشد، وجود ندارد و مشکلاتی که در برخی بارندگی‌های قبلی وجود داشت، با شناسایی نقاط حساس، رفع شده است و اکنون شاهد شهری زیبا و بدون مانع در رفت و آمد هستیم.

 قاسم زاده با اشاره به بارش باران و شور و نشاط جاری در شهر اظهار کرد: امیدوارم بارش باران مبدا برکت برای شهر و زاینده رود اصفهان باشد.

وی ادامه داد: براساس تجارب قبلی، نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان از شب گذشته، در آماده باش کامل بودند و از نیمه های شب که بارش باران آغاز شد، اکیپ‌های مختلفی از جمله پاکبانان زحمت‌کش شهر، در مناطق مختلف مشغول کار بودند.

شهردار اصفهان با اشاره به رفع آبگرفتگی های جزئی در شهر گفت: براساس آخرین گزارشی که به من رسیده است، آبگرفتگی که مانع تردد در سطح شهر باشد، وجود ندارد؛ همچنین مشکلاتی که در برخی بارندگی‌های قبلی وجود داشت، با شناسایی نقاط حساس، رفع شده است و اکنون شاهد شهری زیبا و بدون مانع در رفت و آمد هستیم.

وی بیان کرد: از همه همشهریان درخواست می کنم، اگر در نقطه ای از شهر با آبگرفتگی در معابر اصلی و فرعی مواجه شدند، سریعا از طریق سامانه تلفنی 137 شهرداری را در جریان بگذارند تا اکیپ های رفع آبگرفتگی در محل حاضر شوند.

قاسم زاده تصریح کرد: رویکردهای ما در مدیریت جدید شهری، محله محوری است و این روزها تیم های مدیریتی شهرداری، شبها در محلات با شهروندان جلسات هم فکری و برنامه ریزی برگزار می‌کنند که حاصل آن، ارتقای کیفی محلات شهر است.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، در بودجه 1401، تعدادی از محلات که ساکنان آنها شرایط دشوارتری از نظر وضعیت معابر و سایر مشکلات شهری دارند، در اولویت کاری شهرداری قرار می‌گیرند اما با این وجود، اگر مردم نکاتی را در خصوص محلات مد نظر دارند، این موارد را از طریق سامانه های شهرداری با ما درمیان بگذارند.