استاندار اصفهان در بخشنامه ای خطاب به مدیران استان گفت: با عنایت به اینکه متاسفانه روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا به شدت صعودی شده اتخاذ تدابیر ویژه برای کنترل و کاهش بیماری و تبعات آن ضروریست.

به گزارش اقتصاد بازار، دکترعباس رضایی در بخشنامه‌ای خطاب به ادارات کل، سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی و عمومی، نهادهای انقلاب اسلامی و شهرداری‌های استان اظهار داشت: پیرو نامه مورخ ۱۱ فروردین سال جاری با عنایت به اینکه متاسفانه روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا به شدت صعودی شده اتخاذ تدابیر ویژه را برای کنترل و کاهش بیماری و تبعات آن ضروریست.

وی ادامه داد: تمامی مدیران لازم است، فعالیت ادارات و کارکنان را طبق جدول الزامات و نحوه فعالیت در شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز گروه‌های چهارگانه و متناسب با رنگ بندی هر شهرستان تنظیم و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور با مسئولیت بالاترین مقام اجرایی دستگاه برنامه ریزی و اجرا نمایند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: خدماتی که غیرضروری است و امکان تعویق و تاخیر آن به بعد از وضعیت قرمز وجود دارد با اطلاع رسانی کافی به بعد موکول گردد، این موضوع نباید خللی در ارائه خدمات ضروری و فوری مردم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های که براساس جدول اشاره شده در دستورالعمل محدودیت‌های هوشمند، وظیفه و مسئولیت اجرا، همکاری و نظارت بر اجرای محدودیت‌ها را دارند با جدیت بیش از پیش نسبت به اعمال وظایف نظارتی خود اقدام نمایند و گزارش تجمیع شده اقدامات را به صورت هفتگی به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان در بازه زمانی اجرای محدودیت‌ها با بازدید از ادارات و دستگاه‌ها، برنحوه اعمال و اجرای قانون، نظارت خواهند کرد و برابر مقررات با نقض کنندگان طبق دستورالعمل مربوطه برخورد خواهد شد.