نخستین جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف این دو عنصر حیاتی برای ارسال آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.

به‌گزارش (پاون)، این جشنواره که برای نخستین بار توسط روابط عمومی وزارت نیرو و با مشارکت روابط عمومی‌های شرکت‌های‌ توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان و آب و فاضلاب استان اصفهان با شعار مدیریت مصرف برق و آب برگزار می‌شود، برای حضور و انتخاب برترین آثار ارسال شده شرکت‌کنندگان به‌ویژه هنرمندان طراح و گرافیست کشور برگزار خواهد شد.

در فراخوان جشنواره “طراحی پوستر ‌مدیریت مصرف برق و آب” محورها در دو بخش آب و برق برای ارسال آثار علاقه‌مندان طراحی شده است.

در فراخوان بخش آب این جشنواره، “مدیریت مصرف آب و شرایط اقلیمی”، “مدیریت مصرف آب و نسل‌های آینده” و “مدیریت مصرف آب و اصلاح سبک زندگی” و در بخش برق نیز “مدیریت مصرف برق در ساعت اوج”، “انرژی‌های تجدیدپذیر” و “فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی و نسل آینده” مورد توجه قرار گرفته است.

🔹علاقه‌مندان به‌حضور در این جشنواره می‌توانند از ۱۰ آذر تا ۱۵ دی‌ماه سال‌جاری از طریق تارنمای جشنواره به نشانی eepdc.ir ثبت‌نام کنند.

🔹دبیرخانه این جشنواره در شهر اصفهان واقع شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی poster@eepdc.ir مراجعه و یا با شماره واتساپ ۰۹۰۲۹۱۴۶۷۷۲ ارتباط برقرار کنند.