به گزارش اقتصاد بازار به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نقل از خبرگزاری آنا، «حسین قناعت» درباره فیلم جدید خود گفت: موضوع این فیلم در خصوص حمایت از محیط زیست است و یک فیلم موزیکال، خانوادگی است که امیدوارم به خوبی از آن استقبال شود.
او با اشاره به این که این فیلم در آخرین مراحل فنی قرار دارد، افزود: کودکان رده سنی شش سال به بالا می‌توانند در کنار خانواده‌های خود به تماشای «والدین امانتی» بنشینند.
نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم درباره ارائه فیلم به جشنواره سی و سوم فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: من دوست دارم و خوشحال می‌شوم که فیلمم انتخاب شود و بعد به خوبی دیده شود و نظر داوران را جلب کند، و البته مابقی فیلم‌های کودک و نوجوان امسال هم در این قضیه موثر هستند. من همیشه فیلم‌هایم را برای مخاطب عام می‌سازم و بیشتر جوایزی هم که در این سالها گرفته‌ام، جوایز مردمی بوده است.

«والدین امانتی»؛ یک موزیکال کودکانه در حمایت از محیط زیست

از جمله بازیگران «والدین امانتی» می‌توان به: بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده و با هنرمندی شهرام قائدی اشاره کرد.
بازیگران نوجوان این فیلم را پارسیا شکوری، عسل قرائی، سامیار محمدی، آمیتیس حجت‌الاسلامی، مانلی قناعت، پارسا نژادآذر، دیبا غدیری تشکیل می‌دهند و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر تدارکات: محسن گوهر شناس، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: داوود طهماسبی-محدّثه پور اسماعیل، منشی صحنه: هدیه نصیری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: وحید کاشی، دستیار دوم کارگردان: نگار افشار، جلوه‌های ویژه بصری: حامد علی‌اکبری، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، طراح گریم: جنان صدفی، صدابرداران: حسین بشاش، میثم یاردیلو، صداگذاری و میکس: محمود موسوی‌نژاد، مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، آهنگساز: محمد مهدی گورنگی، تدوین: پریسا پروین‌نیا، مدیر فیلمبرداری: محمد حسن‌پور، مجری طرح: حسین پوراسماعیل، سرمایه‌گذاران: نوید قرائی، مهدی حسن‌پور، حسین پوراسماعیل، حسین قناعت اشاره کرد.