هما گردان شکن با تأکید بر پاسخگویی به تمامی شکایات رسیده به شرکت در اسرع وقت افزود : کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در زمینه رسیدگی به شکایات توسط شرکت توزیع برق استان طی 2 سال متوالی گویای همین موضوع می باشد.

به گزارش اقتصاد بازار، مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شفاف به مردم در سال 1393 اولین گام ها برای تحقق این مهم برداشته شد و دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی راه اندازی شد و کار خود را آغاز کرد و تاکنون با فعالیت های تاثیر گذاری که داشته است توانسته طی جشنواره شهید رجایی در سال های 96 و 97 در زمینه پاسخگویی به نیاز مشتریان رتبه اول را کسب نماید.
مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع  برق استان اصفهان با اشاره به اینکه این دفتر در سال 1393 با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بیشتر به مشترکین در استان اصفهان راه اندازی شده است، گفت: کلیه تجزیه و تحلیل ها ، قوانین  و ضوابط اجرایی شرکت توانیردر باب رسیدگی به شکایت ها موارد مطروحه به مدیران 23 شهرستان ابلاغ می گردد و در این زمینه مدیران موظفند که پاسخ کلیه شکایت های واصله را در اسرع وقت ارائه نمایند.
هما گردان شکن افزود: با توجه به گستردگی شهرستان ها در استان اصفهان ، مراجع رسید گی به شکایت های مردمی شامل درگاه الکترونیکی شرکت توزیع برق به آدرس www.epedc.ir ؛ سامانه تلفنی ضبط مکالمه به شماره 36257016 ، سامانه مرکز سمیع 37121 ، سامانه سامد(استانداری) و سامانه پیام کوتاه به شماره 10004003 که در تمامی ساعات شبانه روز و ایام تعطیل فعال بوده تا شکایتها مورد رسیدگی و پیگیری قرار گیرد . شکایت های مطرح شده به دفتربازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق استان اصفهان ارجاع می شود و ما تمامی این شکایت ها را مورد تجریه و تحلیل قرار می دهیم .
وی نحوه رسیدگی به شکایت مردمی را این گونه تشریح کرد: وقتی شکایتی به شرکت توزیع برق استان اصفهان از طریق درگاههای ذکر شده واصل می شود اگر مربوط به بخش ستادی باشد از طریق پیامک به مشترک جوابیه ارسال می شود و اگرمربوط به شهرستان های استان باشد از طریق سیستم نرم افزار به مدیر برق شهرستان ارجاع می گردد که پس از آن مدیر مربوطه از قسمت زیرمجموعه جوابیه را دریافت نموده و به دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ارسال می نماید و نهایتاً پاسخ نامه برای مراجع ذیربط و شخص شاکی ارسال می گردد .
وی تاکید کرد: چنانچه پاسخ های ارسالی از شهرستانها نیاز به بررسی بیشتر داشته داشته باشد به معاونت های مربوطه ارسال می شود و با تجزیه و تحلیل گزارشات اقدام به جواب دهی تکمیلی می نماید .
گردان شکن ادامه داد: هر 3 ماه یکبار از سوی دفتربازرسی و رسید گی به شکایات شرکت توزیع برق استان اصفهان گزارش دهی به مرکز سامد استانداری انجام می شود .
وی افزود: به صورت میانگین 250 شکایت در هر 3 ماه در سیستم ثبت شکایت های شرکت توزیع برق استان ثبت می شود که این شکایت ها به صورت تلفنی و مکتوب، ثبت  دردرگاه الکترونیکی،سامانه سامد ،مرکز سمیع و ... است.
گردان شکن ادامه داد: بیشترین شکایت ها مربوط به خاموشی ها و حوادث ، تأخیر در مراحل واگذاری انشعاب و عدم آگاهی مردم از فعالیتهای این شرکت می باشد.
وی با اشاره به اینکه تمامی پاسخ شکایت ها به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود ادامه داد:به طور کلی شکایت های مطرح شده مربوط به حوزه شهری و روستایی می باشد.
گردان شکن درباره پاسخگویی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان از طریق ارتباطات مردمی گفت: هر سال به صورت میانگین 2 بار مدیر عامل این شرکت از طریق سامانه سامد(111) با مردم ارتباط برقرار می کنند و و جوابگوی شکایت های مردم در سامانه سامد هستند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه حتی در زمانی که مدیر عامل در سامانه سامد پاسخگوی مردم هستند ، دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق استان تمامی سوالات و پاسخ ها را مورد تجزیه و تجلیل قرار داده و سپس برای استانداری ارسال می نماید ، افزود:مدیر عامل در این روز حداقل به 25 تماس مردمی پاسخ می دهند و تمامی موارد مربوط به شهرستان ها نیز پیگیری می شود و برای مشترکین پاسخ ارسال می گردد .
 وی گفت: به طور میانگین در این دفترروزانه 300 پاسخ تلفنی به مردم ارائه می شود و به صورت سالیانه 79 هزار و 500 تماس توسط دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دفتر توزیع برق استان اصفهان پاسخ داده می شود .
ملاقات مردمی با مدیرعامل در روزهای دوشنبه هر هفته
وی درخصوص ملاقات های حضوی مردم با مدیرعامل شرکت گفت : این ملاقات ها در روزهای دوشنبه هر هفته و بر اساس ابلاغ استانداری اصفهان از ساعت 9 الی 12 و با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد.

گردان شکن با اشاره به اینکه در هرشهرستان یک نماینده برای رسیدگی به شکایت ها مشغول به فعالیت است ، گفت: هدف ما سعی در کسب رضایت مشتریان صنعت برق می باشد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی و کسب 2 عنوان برتر در طی سال های 96 و 97 شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در تمامی ارزیابی های صورت گرفته در زمینه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت نمره 100 درصد را در این جشنواره کسب کرده ایم و هر ساله نیز از سوی استانداری اصفهان از این دفتر به دلیل پاسخگویی خوب و پیگیری شکایت های مردمی تجلیل به عمل می اید .