متن اطلاعیه به شرح زیر است:

"به اطلاع کلیه ناشران و سرمایه گذاران محترم می‌رساند با توجه به مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، از تاریخ شنبه 98.12.17 دامنه نوسان به روال قبل از اطلاعیه شماره 181.72513 مورخ 98.12.14 این معاونت، به 5 درصد باز می‌گردد.

ضمنا تصمیمات مربوط به این موضوع به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

1- مقرر گردید با توجه به هماهنگی قبلی سازمان بورس و اوراق بهادار با اکثریت اعضای شورای عالی بورس، تصمیم هیات مدیره تا جلسه مورخ 98.12.20 شورای عالی بورس تعلیق و پس از طرح در شورای عالی تعیین تکلیف گردد.

2- تصمیم هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر کاهش دامنه نوسان با توجه به رشد قریب به 190.000 واحدی شاخص بورس تهران طی دو ماه اخیر صورت پذیرفته است که به نظر می‌رسد تماما چنین رشدی با عوامل بنیادی اقتصاد همخوانی ندارد. لذا ضمن تاکید بر توجه سرمایه‌گذاران محترم به تناسب رشد قیمت سهام و سودآوری شرکت‌ها، توجه به تحلیل اقتصادی و مالی و پرهیز از توجه به شایعات یا مطالب منتشره خارج از چارچوب اطلاع‌رسانی رسمی در بازار سرمایه، وسایل ارتباط جمعی یا شبکه های اجتماعی که به اغوای قیمتی می پردازند (که مطابق با ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جرم محسوب می گردد) ضرورت دارد و سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه در سرمایه‌گذاری‌های خود احتیاط لازم را بعمل آورند."