مدیر طرح ساماندهی ناژوان از برگزاری نخستین نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان 11 استان کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلیبا اعلام این خبر گفت:نشست تخصصی مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور برای اولین بار در روزهای5 و 6 آذرماه با حضور مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان ۱۱ استان کشور در ناژوان اصفهان برگزار می شود.

او ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مجموع ۱۹ باغ پرندگان در کشور شناسایی شد که در مرحله نخست ۱۱ مجموعه باغ پرندگان که از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین باغ‌های پرندگان کشور هستند، در این نشست حضور دارند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به هدف‌گذاری بلندمدت این نشست، افزود: انتقال تجربه مدیران و کارشناسان باغ‌های پرندگان، به اشتراک گذاری ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و ایده‌های جذاب، نو و بدیع، استفاده از خرد جمعی و بارش فکری برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری مرتبط با باغ‌های پرندگان و نیازسنجی، توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش و اطلاعات کارشناسان باغ از اهداف اولیه این نشست دو روزه است.

او با اشاره به اینکه روز 6آذرماه روز ملی پرنده‌نگری است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان باغ‌های پرندگان کشور موضوعات، معضلات اساسی و قابل تعامل در بین این مراکز گردشگری بررسی خواهد شد.