رئیس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان از برپایی نمایشگاه «رويش» با ارائه بیش از 5هزار جلد کتاب خریداری شده از سي و سومين نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد بازار به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرضیه اربابان با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه کتب خریداری شده از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عنوان رویش، از 5 تیرماه در کتابخانه مرکزی برپا شده و تا 10 تيرماه ادامه دارد.

وی افزود: ۵ هزار و ۸۵ جلد کتاب در یک هزار و ۹۷۶ عنوان تهیه و خریداری شده که با هدف استفاده عموم و قرار گرفتن در کتابخانه‌های شهر در عناوین متنوع و مورد نیاز مخاطبان مختلف در نمایشگاه رویش مورد بازديد علاقه مندان قرار مي‌گيرد.

اربابان با بیان اینکه کتب خریداری شده، جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند، گفت: این کتاب‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله کودک و نوجوان، ادبیات، حقوق، علوم محض و کاربردی، داستان، تاریخ، جغرافیا و ورزش هستند كه براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از کتابخانه‌ها و مخاطبان انتخاب و مطابق با ذائقه و نیاز شهروندان تهيه شده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر برپاست و متخصصان، دانشجویان و عموم مردم می‌توانند این کتاب‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و با پایان نمایشگاه‌، کتاب‌های موردنظر خود را از کتابخانه‌های شهر به امانت بگیرند.