رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان گفت: با تلاش‌های بعمل آمده اقدامات خوب و موثری در راستای توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف شهرسازی، راهسازی، املاک و مسکن رقم خورد.
 به گزارش اقتصاد بازار، حمیدرضا آقالر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان با بیان اینکه این شهرستان در ضلع جنوب غربی استان اصفهان و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری و قطب صنعتی استان (ذوب آهن و مجتمع فولاد) واقع شده است، اظهار کرد: شهرستان دهاقان، کریدور حمل و نقل باز و مسافر به استان‌های جنوبی کشور بوده لذا راه‌های مواصلاتی این شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است.  

وی گفت: امسال به لطف خداوند و با سیاست‌گذاری‌های بعمل آمده در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، تلاش کارکنان این اداره و همیاری و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، اقدامات خوب و موثری در راستای توسعه این شهرستان رقم خورد.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان درباره پروژه‌های این شهرستان توضیح داد: در سال جاری با پیگیری‌های بعمل آمده و با کمک سازمان راهداری، جاده روستایی مابین روستاهای دولت آباد و قصرچم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اتمام و افتتاح شد.  

 وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های تکمیل و افتتاح شده می‌توان به پل زیرگذر ورودی شهر گلشن اشاره کرد که این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال داشته است.  

 آقالر بیان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مسکن شهرستان دهاقان بیان داشت؛ بمنظور تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تلاش‌های لازم بعمل آمد و به لطف خداوند عملیات اجرایی ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب این طرح آغاز شده است.  

 وی با بیان اینکه طرح تفضیلی شهر دهاقان در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسیده است گفت: در راستای تامین اراضی مورد نیاز برای طرح‌های حمایتی مسکن (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن)، مسکن ایثارگران و محرومین، حدود ۲۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان به محدوده الحاق شد.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان اذعان داشت: در راستای اجرای تفاهمنامه فی‌مابین وزرات راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و  تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم، روند تغییر نام اراضی داخل حریم از منابع طبیعی بنام سازمان ملی زمین و مسکن‌ در این شهرستان در حال انجام است که در صورت تکمیل آن بیش از ۱۵۰۰ هکتار از این اراضی بنام سازمان ملی زمین و مسکن می‌شود.