در این دیدار، فرماندار شهرستان مبارکه از باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به‌عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های کشور که علاوه بر چندین قهرمانی در جام باشگاه‌های کشور، تجربۀ حضور در جام باشگاه‌های آسیا و باشگاه‌های جهان را دارد نام برد.

اصغر هدایت عنوان کرد: افتخارات و مدیریت سازمانی و ساختارمند باشگاه و حمایت ویژۀ فولاد مبارکه خواسته‌های طرفداران و به‌ویژه مردم شهرستان مبارکه را دوچندان کرده و آحاد مردم انتظار دارند این افتخارات با مدیریت جدید این باشگاه با قوت استمرار یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم شهرستان مبارکه به لحاظ احساس تعلق با این صنعت و باشگاه، انتظارات بجایی دارند که امیدواریم با وجود شما تحقق یابد.

فرماندار شهرستان مبارکه نگاه ویژه‌تر باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به شهرستان مبارکه را مورد تأکید قرار داد و گفت: اقدامات و همکاری لازم بین باشگاه و شهرستان باید گسترش یابد. همچنین انتظار می‌رود باشگاه فولاد مبارکه با همکاری اداره‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نسبت به استعدادیابی جوانان و نوجوانان مستعد شهرستان، از ورزش همگانی شهرستان حمایت و با جامع‌نگری در این زمینه، در خصوص رشته‌های متنوع ورزشی در شهرستان اقدام کند.

در این دیدار، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری باشگاه در زمینۀ انتظارات شهرستان بیان داشت: این باشگاه علاوه بر انجام حمایت‌های اجتماعی در قالب کمک به اجرای طرح کرامت، کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی، به بزرگداشت دستاوردهای دفاع مقدس و انجام مسئولیت‌هاv10.jpgی اجتماعی که جزو رسالت‌ها و توصیه‌های فیفا نیز هست عمل کرده و پس از این نیز حمایت لازم را به عمل خواهد آورد.

وی در ادامه گفت: این باشگاه توصیه‌های شهرستان را درخصوص برنامه‌ریزی در مورد استعدادیابی جوانان و نوجوانان در قالب انعقاد و تفاهم‌نامه بین باشگاه و ادارۀ آموزش و پرورش، ورزش همگانی محله‌محور با همکاری ادارۀ ورزش و جوانان و همچنین تکمیل پروژه‌های ورزشی به‌خصوص سایت محلۀ صفائیه همراه با تدوین طرح جامع صفائیه با لحاظ مجموعۀ سوارکاری باشگاه فولاد، سالن تیراندازی، سالن ورزش‌های متنوع، چمن مصنوعی، رستوران، استخر و... را با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر است در فاز اول در سه رشتۀ فوتبال، والیبال و هندبال همکاری‌های مورد انتظار مسئولین شهرستان را عملیاتی کنیم.