روز گذشته نرخ سکه در ادامه روند روزهای گذشته خود همچنان در شیب صعودی قرار داشت و در بازار روز گذشته به یک میلیون و 431 هزار تومان رسیده است.
دیروز و در بازار ارز دلار ارزان شد و هر دلار آمریکا با قیمت 4 هزار و 94 تومان فروخته شد. یورو و پوند نیز هر کدام 4 هزار 864 و 5 هزار و 519 تومان در بازار معامله شدند. همچنین لیر ترکیه و درهم امارات به ترتیب با قیمت 1075 و 1131 تومان داد‌و‌ستد شدند.
روز گذشته بازار سکه نیز همچنان در مسیر صعودی خود باقی ماند و آنطور که فعالان بازار طلا می‌گویند، با رشد قیمت این روزهای سکه حباب قابل‌توجهی روی قیمت سکه سایه اندخته است. نیم سکه به قیمت 723 هزار تومان، ربع سکه 404 هزار تومان و سکه گرمی 266 هزار تومان عرضه می‌شود.
برخلاف سکه قیمت طلا روند نزولی پیدا کرد؛ به‌طوری‌که روز گذشته در بازار هر گرم طلای 18 عیار با حدود 1600 تومان کاهش 125 هزار و 406 تومان فروخته شد. هر مثقال طلا نیز 543 هزار و 300 تومان معامله و هر اونس طلا در بازار جهانی 1280 دلار فروخته شد. در همین رابطه رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه افزایش تقاضا در بازار و محدودیت عرضه سکه منجر ایجاد حباب بی‌سابقه قیمت سکه در بازار شده است به ایسنا گفت: قیمت سکه تمام در روز یک‌شنبه به یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده بود که روز گذشته با حدود ۱۰ هزار تومان کاهش همراه شد.
کشتی آرای گفت: این کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت سکه ناشی از کاهش قیمت جهانی طلاست اما مسئله‌ای که طی چند روز گذشته در بازار حاکم شده، این است که قیمت سکه با قیمت واقعی آن تفاوت فاحشی پیدا کرده است و یک حباب ۲۰۰ هزار تومانی روی سکه ایجاد شده است؛ حبابی که بی‌سابقه است.
کشتی‌آرای گفت: به‌نظر می‌رسد یک نوع هیجان، التهاب و جاذبه در بازار ایجاد شده که منجر به افزایش تقاضا شده که در نتیجه با توجه به عرضه محدود قیمت سکه این تفاوت قیمت در بازار ایجاد شده است.
او درباره وضعیت بازار سکه در روزهای آینده گفت: نمی‌توان پیش‌بینی خاصی از وضعیت بازار سکه در روزهای آینده داشت؛ اما آنچه مسلم است، اینکه حباب بی‌سابقه یک مسئله جدی در بازار است که به نظر می‌رسد این تفاوت بی‌سابقه بیشتر از این نمی‌تواند ادامه پیدا کند.