اقتصاد بازار: رئیس اتحادیه عمده فروشان میوه و تره باراصفهان گفت: با توجه به ذخیره سازی حدود چهارهزار تن انواع رطب در سردخانه ها، در ماه مبارک رمضان افزایش نرخ خرما نداریم و حتی در روزهای آینده قیمت این محصول کاهش می یابد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد بازار، ناصر اطرج در خصوص بازار عرضه و تقاضا خرما در ماه رمضان، اظهار داشت: به طور قطع در ماه مبارک رمضان تقاضا برای خرید خرما از سوی مردم افزایش می یابد.
وی تاکید کرد: همانطور که قبلا اعلام شد به دلیل وجود مقدار زیادی رطب در سردخانه های جنوب کشور هیچگونه افزایش قیمت در آینده نخواهیم داشت.
رئیس اتحادیه عمده فروشان میوه و تره باراصفهان در خصوص قیمت خرما در ماه رمضان بیان داشت: به دلیل اینکه در منطقه خشت حدود چهار هزار تن از انواع رطب در سردخانه ها موجود است و با توجه به زمان برداشت و تناژ بالا، در ماه مبارک رمضان افزایش قیمت نداریم وحتی احتمال افت قیمت هم در آینده زیاد است.
وی با بیان اینکه ممکن است در چند روز اول ماه مبارک رمضان نرخ خرما افزایش ناچیزی داشته باشد، تاکید کرد: این افزایش قیمت در روزهای آینده بعد به حالت عادی برمی گردد.
به گفته اطرج، در حال حاضر قیمت عمده فروشی رطب سطلی ممتاز هر کیلو در میدان مرکزی میوه وتره بار 6700 تومان ورطب مظافتی ممتاز هر کیلو 9000 تومان است.